Stała opieka pracownika
Wiemy jak ważne jest utrzymanie stanowiska roboczego w pełnej sprawności. Dlatego oferujemy obsługę stanowisk w pełnym zakresie. Przygotowaną stację roboczą gotową do pracy. W razie problemów pomagamy z pakietem MS Office. Pomagamy gdy pojawi się usterka. Dzięki kontaktowi z naszym helpdesk dane stanowisko robocze funkcjonuje sprawnie, a przedsiębiorca otrzymuje w krótkim czasie w pełni działające stanowisko.
Nasz helpdesk gwarantuje zdalną pomoc w każdym zakresie. Jeśli problemu nie będzie można rozwiązać zdalnie przez telefon, mail lub czat wysyłamy do firmy specjalistę który usunie awarię i przywróci funkcjonalność systemu.
Co możemy Tobie zapewnić?
Redukujemy koszty obsługi IT w firmie poprzez ryczałt, na który składa się szereg usług. Obsługa stanowiska przez nas obejmuje:
– zdalną pomoc informatyczną poprzez telefon, e-mail, i inne komunikatory
– kontakt z pomocą techniczną 24h przez 7 dni w tygodniu (również w święta)
– natychmiastową reakcję na zgłoszone usterki bądź awarie
– pomoc w doborze sprzętu jak i jego pełnej konfiguracji
– pomoc w razie problemów z obsługą aplikacji
Korzyści jakie zapewnimy
Zalety zdalnej obsługi IT stanowiska pracy to:
– brak kosztów zatrudnienia specjalisty na stałe
– brak kosztów w zakresie urlopów, zwolnień lekarskich
– obsługa 365 dni w roku
– brak kosztów związanych z inwestowaniem w szkolenie pracownika
– możliwość skupienia się na głównej działalności firmy
– bezpieczeństwo baz danych
– dostęp do wielu specjalistów z różnych dziedzin w ramach jednej umowy
Masz pytanie? Skontatkuj się z nami
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat outsourcingu IT to zapraszamy do kontaktu.
Możesz napisać na adres biuro@agma-net.pl zadzwonić +48 600 310 815 Bądź skorzystać z naszego formularza.